Eclipse och annat bra!

Har nyss kollat klart på The O.C säsong 2.. den slutar så himla bra! Längtar tills jag får lägga i första skivan till säsong 3!

I onsdags var det Eclipse primiär! Det var jag och sju tjejer som gick.. Petra, Yani, Karin, Jana, Stina, Annika och Johanna. Vi möttes upp på O'learys för en Strawberryslusch, smaskens i värmen! Sedan var det dags för filmen.. och SÅ bra den var! Älskar den! Hittills den bästa filmen! Och det var ju bok tre jag tyckte var bäst.. så den motsvarade mina förväntningar! Vill se den igen och igen och igen och tusen gånger om!
Efter filmen åt vi på O'learys, jag åt Chicken Alfredo, riktigt gott.. Sedan drog jag med brudarna till Strömpis, för de var nog de enda stället i stan som hade Mynta, hahahahahaha!
Underbart rolig kväll! Ligger varm i mitt hjärta, så många skratt!

I torsdags åkte jag ner till Mikaela för att hänga lite.. Vi besökte Gamla Linköping, lunchade på ett café som var hur mysigt som helst och så lärde vi oss skriva skrivstil med gammeldags bläckpenna, hahaha! Vilken lustig kille som satt där i skolbänken alltså, ojoj!
Sedan åkte vi ut till Bergs slussar och spelade miniäventyrsgolf, jag förlorade, men de bjuder jag på..så länge man har roligt! Och när man spelar golf blir man hungrig, så vi tryckte i oss en flötpizza från Mozarella..
Hemfärd är alltid lika tråkigt..saknar henne så..vill att hon bor i samma stad, min lilla stjärna<3

Idag blir de jobb, medan alla andra jag känner har mycket roligare saker för sig, men snart semester, så jag håller ut!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0