Nanna kudde

Då är det dags för sängen..

Idag är det Miras födelsedag, Grattis! och tack för tårta och andra bakverk<3

Imorgon blir det kalas här med vänner...Mycket att fixa innan...men det ska bli riktigt skoj! Så det är det självklart värt!

Då kommer de bästa hit, och de som inte kan komma finns med ändå, haha! Eller, de får höra vad de missa efteråt!

på söndag är det bästa Ancyfancys dag...Då tänkte jag lyssna till hennes röst, och som present från mig, får hon höra min, thihi! Du och jag Annie, vi får va tanter till de andra kommer ifatt<3

Sweet dreams
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Längtar tills Vi får fira Dig imorgon! Du ska få en bamse stor och kärleksfull kram av mig. Du är underbar <3

2010-01-07 @ 21:50:48
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0