Mögel?

Nu har jag åkt fram och tillbaka från Karlstad. I Ks spenderades tiden på bästa sätt! På Espresso House med smörgås, te och elle. När klockan slog tio hängde jag på låset till Monki. 10 minuters shopping resulterade i en stor gråvit kofta som hade kostat 350, nu var det 50%, sedan ett svart smalt skärp med guldrosetter, som hade kostat 150, nu var det 75%. 212:- tror jag kalaset slutade på, mycket nöjd!

sitter och väntar på att matlådan ska bli varm, så jag får lite lunch. Luktar mögel här i lokalen jag är, men snart ska jag "upp på stan", som de säger här i Hallsberg (knepigt, say no more!). Alltså, jag ska ta mig en vända på Lindex för att få tiden att gå. Ska spana efter något fint nagellack, billig shopping idag..och framöver, för allt som blir över ska gå oavkortat till New York<3 Då får jag shoppa loss hur mycket jag vill!

Förtsatt bra dag!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0