Lullaby

Är jättetrött men jag har fastnat här framför skärmen..men ska krypa ner hos Martin om 10 min.

Helgen var toppen! Fredag mina bästa vänner på besök, fick fina paket, TACK! Lördag slappt och skönt. Söndag familj och stoj! Fick fina paket och varma kramar.

Jag har världens bästa familj. Jag har världens bästa vänner. Jag har världens bästa sambo.
Kärlek till er alla<3

Imorn blir det tillbaka till verkligenheten igen. Sover i Karlstad. Onsdag kväll hoppas jag på lite mys hemma hos Tina. Torsdag ledig, dejt på Skype med tjejerna-hoppas jag, haha!

Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag-Jobb!

Onsdag den 20-Till Motala och bästisen! Då är det NYC-snack för hela slanten<3 Kan inte vänta, är som ett barn, hihi!

<3mme


Njuter av den sköra rösten..vackert!

Kommentarer
Postat av: Tina

Läääängtar tills onsdag! :))

2010-01-12 @ 10:37:57
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0