Värsta dagen i mitt liv

Jag vill aldrig uppleva det igen! Den jobbigaste dagen, rent psykiskt och fysiskt, i mitt liv.. Hela kroppen skrek "ge upp!" men jag fortsatte, för jag ville inte att någon skulle hamna ute i ödemarken och kylan utan att komma ända fram..sån är jag.

Men de är hemskt att behöva stå ut med sådant här. En gång till, då följer inte jag med iaf! De får säga vad de vill!

Blev väckt av att mobilen ringde, halv ett! 13h sömn, och jag är fortfarande helt slut! Min lediga dag är förstörd!

Pallar inte mer nu.. Snart måste de hända något.. Jag ska ta tag i det, för det här tänker jag inte stå ut med!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst gumman, glöm aldrig det!<3

2010-02-01 @ 14:48:38
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0