Ren och len!

Då sova man drygt 12h i natt, behövde tydligen de..Det var skönt, men all ledighet denna dag är borta..Nu återstår bara jobb..Men sova är bra skönt! Men de hjälper tyvärr inte mot en stökig lägenhet..

Glömde skriva igår, att när jag var klar med träningen så skulle jag åka hem..då stod en bil fast i en snödriva och blockerade vägen..då fick jag hjälpa till och knuffa..De va redan två starka karlar, men de orkade inte själva..så då fick Hulk a la Mathilda komma fram och hjälpa till, gårdagens goda gärning, haha!

Igårkväll hade jag lite SPA-tid för mig själv, innan sängdax..De va skönt, känner mig så ren, len och fräsch!

Nu ska jag fixa till mig, sen är det jobb fram till 22:50..Till sthlm och tillbaka! Håll tummarna för mig igen, så jag kommer hem i tid! För jag har bara 9 min tillgodo som jag får va sen, annars spricker nattvilan, älskar när de lägger turerna så..INTE!

Ha en skön start på helgen!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0