It's a trend

Dagen började i princip med att jag käkade tidig lunch med Michaela på Soleo, sen var vi fikasugna så vi gick till Espresso house för lite skyltfönsterfika..Vi har bestämt att vi ska ha veckodejting, haha..It's a trend.
  
Sen var de dax för mig att göra stan..Började med Body Shop, de hade clubdag, så jag passade på att inhandla sånt jag använder i vanliga fall också, men för mycket bättre pris, sen hade jag en bonuscheck där, weii.
   Ett måste är ju H&M när man är på stan, därifrån fick jag med en kasse med underkläder och en fin t-shirt, mycket nöjd med mina inköp..nu sparas resten av månadens shoppingpengar till NYC, hehe..

Har varit på gym idag, med Mira..Hon trigga mig till att springa på löpbandet, de gick mycket lättare än vad jag trodde, skönt! Här ska det bli fastare, passar bra nu efter fastlagsdagen..

Ikväll har jag pratat med Tina, hon hade ju födelsedag igår<3 Hon ska firas rejält bara hon har betsämt dag! Sedan skickade hon över luren till sin syster...Annie är äntligen hemma på lite semester!! Härligt att höra hennes röst utan 5sek fördröjning, hehe..Ska bli så kul när Sofia också kommer hem, så vi får samlas alla tjejer och må underbart tillsammans<3

Ikväll blir det skärmarnas kväll..Lite matlagning och sen sängen..Helt slut i kroppen av stadsliv och träning, I like!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara 3 dagar kvar sen är jag i Sverige!:)

2010-02-25 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0