I colour my art, black for my heart

På något vis så gör det ont i min själ när jag hör din röst. Men jag vill höra varje ord som kommer ur din mun, så jag lyssnar och känner smärtan. För det är värt att ha lite ont under en kort stund, bara för att få veta hur du mår. Jag vet att smärtan gör mig gott. Det är ingen fysisk smärta men de gör ändå väldigt ont. Det är ingen farlig känsla, den är fantastisk! För din röst får mig att veta att du fortfarande är en del i mitt liv. Smärtan jag känner är saknad. Saknad av en vän som jag älskar av hela mitt hjärta.

<3mme


Kommentarer
Postat av: M

Aww vilken fin text. Jag hoppas att den handlar om mig ;)

2010-08-22 @ 00:06:18
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0