Fredagsfix

Nu ska jag in i duschen efter en relativt kort men jäktig arbetsdag..
 Sen bär de av till Askersund, där ska jag hjälpa min bror Mathias att måla enda kortsidan av huset..

Kl.16 slutar pappa jobba och då ska vi hämta mina nya bil! Min lilla silvriga söta Golf, ska äntligen få komma hem till sin nya parkering!

Kvällen är oplanerad.. Helgen i övrigt är löst planerad.. Martin ska firas någon av dagarna, han fyller 23 på måndag. Jag köpte pressent åt honom igår.. Den var dyr, så hoppas han blir nöjd, annars är de ju bara att byta iofs.

Ska bli så skönt att va ledig! Bara få slappa, längtat hela veckan efter helgen!

Jag borde nog fixa med semesterbilderna i  helgen.. då kanske jag kan få upp några på bloggen.. och min lilla bil måste jag ju visa!

Trevlig helg ni söta
<3mme


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va kul med en ny pärla..!

Har ju också en silvrig golf, fina bilar det ;)



Hoppas att du får en bra helg :)

2010-08-20 @ 15:52:24
URL: http://cissibackemalm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0