Bästa jag vet

Dålig uppdatering och de beror på att jag inte hinner!

Gotland var toppen, två dar av 6.. en lång historia, min bil är kvar och jag försöker hitta en ny liten pärla att brumma runt i..

Första jobbarveckan är avklarad.. Ledighet, är det bästa jag vet!

Annie och jag har bestämt att vi ska köpa en stor fin herrgård tillsammans, med Tina, Sofia och Karolina och allas respektive och kommande får gärna flytta med in, men inredning väljer vi och karlarna fixar biffen så att säga..
Annie får bestämma golv, jag bestämmer att de är högt i tak! Ni andra får ochså bestämma varsin grej.. och resten lottar vi om, haha!

Älskar mina vänner, och saknar dem hela tiden när de inte är här!
(De inkluderar även vänner som inte är namngivna)

Ja bilder ja, vi får se när de kommer..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0