De enda bra med askmolnen

Haft en riktigt bra helg, trots mycket jobb.

I lördags så jobbade jag "fram och tillbaka Stockholm".. När jag slutat åkte jag en sväng förbi Marieberg och H&M. (Jag yrade runt i andra affärer med, men hamnade ändå tillslut på H&M, haha)
   Kom hem med en fin kavaj, pudrigt linne och i Sthlm hade jag redan inhandlat ett fint fjärilshallsband.. Så kvällens "jag har inga kläder" löste sig mycket bra!
   Vi (Jag, Tina och Sofia) fixade till oss lite hos mig, sedan gick vi till Sara.. vilken fin lägenhet hon har! En Cissi var där också, haha! Därifrån vidare till Strömpis.. Slutade på McD med en flötig burgare.. Allt i sin ordning, haha! Riktigt bra kväll, dock lite trångt på dansgolvet..


                                                 Jag, Cissi, Sofia, Sara, Bella, Stephan, Tina, Claes
                                                             (Lånat ursprungskorten från Cissi)

I går, söndag, jobbade jag ner till Göteborg. Tina och Sofia följde med och så åt vi med Karolina på Jensens.. Skönt med lite söndagshäng<3
   Sedan var det bara att jobba hem till Öret igen.
   Väl hemma så hade jag skoj med Martins gamla byxor, han testa dom först och så jag efter, roligt att se hur byxor kan se så lustiga ut, haha! Vi kollade på en film, tror den hette Pride and Glory.. den var lovande föst, men precis när den började bli intressant så slutade den.. så nja, dåliga slut är de värsta jag vet.. Men filmmys är ju alltid bra!

Man borde ha såhär bra jobbarhelger varje gång man jobbar helg!

Idag ska det tvättas, diskas, plockas sen hem till älskade Askersund!

Tack askmolnen för att Sofia fick en ofrivillig semester, haha!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0