När jag hör din röst

Det gör ont i hela kroppen att läsa den.. men den är otroligt bra, men vilken smärta! Man får mer känsla nu när man läser boken än när man såg filme, AJ! är det enda som kommer ur mig..

Tänker tillbaka 4 år.. Det finns ingen slående likhet, men ändå är den påtaglig på något konstigt vis..

Dags för sängen.. Nu simmar orden runt på hela sidorna, så ingen idé att fortsätta.. Varför stressa mig genom böckerna? Alla säger att "man skulle läst dem saktare och njutit", iaf något i den stilen..

Imorgon 2½h rast i Karlstad, då ska jag ha med boken! Efter jobbet åker jag till Kumla för att äntligen träffa Tina! Alldeles för många veckor sen nu! Längtar!

Slapp dag idag, härlig dag imorn, veckan börjar på topp..hoppas de håller i sig så!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

taaack tilda då jääävlar

2010-04-05 @ 23:14:44
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har bakat en liten kaka nu! Mumsfilibabba!

2010-04-06 @ 13:32:32
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0