L L L - edig ördag at

Martin fick 12 strike och jag fick 6, ja han utklassa mig! Haha, men de är lugnt han bjöd ju, även på mat.. INdiskt på Karishma, mycket gott!

Idag gick jag upp vid halv tio, men sitter fortfarande i soffan oklädd.. Martin har åkt till gruvan för att umgås med delar av hans familj.. och jag har bestämt mig för att ta tag i mitt berg till tvätt, minst 3 maskiner, om inte 4! Sen så behöver dammsugaren sig en svängom...

Kvällen är oviss.. vet inte vad jag orkar ta mig för efter rensingen här hemma..

<3mme

Kommentarer
Postat av: <3mme

Lat kan strykas, jag städade ju senare från 14-21:30.. duktig!

2010-04-26 @ 13:13:47
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0