Kramkalas <3

Igår var jag hemma i Askersund hos mina föräldrar, mamma bakade bullar, lyx! Mycket goda! Dock var pappa iväg på möte så han fick ingen "hejdå-kram". Men mamma fick minst 4!
Träffade även Bror Mathias med fru Johanna och kram lite.

Nu har jag nyss kramat min nyförlovade bror Marcus och hans fästmö Rebecka.. vi strosade en vända i centralhallen, haha!

På torsdag ska jag hem till bror Michael med fru Petra och barn Ville och Svante och krama lite.. (Bror Mathias ska visst vara där också, en kram till!)

I helgen träffade jag ju Karolina, Tina och Sofia och kramade på.. I morgon ska jag träffa Michaela och Emma, kanske någon mer? Och då blir de kramkalas igen!

Innan jag åker måste jag även krama Martin massor..

Och på lördag förmiddag får jag träffa Bästis och krama om henne också.. så får jag krama henne i hela 10 dygn, vilken lyx!

Jag älskar kramar.. Krama på!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0