every time you smile, I want some more..

Läst klart "om jag kunde drömma". Den får mig lugn på något vis. Själen får frid. Ovillkorlig kärlek på något annorlunda vis.. Om jag gillar den? Helt besatt! Jag älskar den! Ska börja på den andra, "när jag hör din röst", sen när jag fått i mig lite lunch..

Så länge så lyssnar jag på lite skön musik.. och drömmer mig iväg för jag är ju ingen vampyr, så jag KAN ju drömma.. och det gör jag så gärna och ofta! Längtar tills den dagen drömmen blir verklighet.. för vågar man drömma så är det bara en själv så sätter käppar i hjulet om drömmen inte blir verklighet..

<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

När jag läste böckerna var det precis som att jag var med i deras värld.. den är så bra, så kärleksfull och äventyrlig på samma gång. ÅH! Nästan så jag måste läsa om böckerna nu när du skriver att du håller på...

2010-04-05 @ 19:24:08
URL: http://tinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0