en torsdag i april

Idag har jag varit i Stockholm på utbildning, skaldjurspastasallad, inte min grej, men de va bara att pilla bort de små kräken..

En kollega hade en såndäringa iPhone, hon tog kort på mig och gjorde mig 30 år äldre.. HÄMSKT att se, såg ut som 80! istället för 52, uch uch!

I morgon kommer tydligen fröken Brottsjö hem, vilken överraskning! Måste träffa henne! Tyvärr jobbar jag så mycket denna helg, men en liten snutt ska jag väl kunna klämma in? Självklart!


Mjölkvit och kanelbullebrun, vilken vänskap, hehe!


Nu ska jag se på PLUS, handlar om mineralsmink, kan bli intressant!

Har sett både snö, regn och sol idag..Aprilväder kallas det tror jag, haha!

8 dagar kvar till NYC.. längtar! Askmoln, blås bort!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad roligt! :) jo det är det jag vill hålla på med i livet - make up, frisör och inredning! hehe :D

2010-04-22 @ 21:15:30
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0