Ont, det gör ont...

Här sitter jag i Västerås och har ont. I ryggen, i axeln, i nacken, i vaderna, i knäna och i fötterna. Vad är det för fel på mig?

Imorn ska jag beställa tid hos någon som kan hjälpa mig med min rygg och axlar. Har haft ont i 2 veckor nu, och det blir inte bättre. Och stackars Martin får bara skäll när han försöker hjälpa mig genom lite massage, jag blir aldrig nöjd. Dumma mig!
   Men måste få en tid nu i veckan, för nu har jag ju fått ont i nacken med, fattas bara att man får nackspärr eller ryggskott, uch..."Peppar, peppar"

Vi blev 28 minuter sena till Stockholm förut, inte illa de inte. Lokskada från start, vad gör man? Ler!

Nu har jag gjort halva turen, så snart är det tillbaka till Stockholm för att snabbvända hemåt. Skönt. Längtar verkligen tills jag är hemma...vill inget annat än hem nu. NU!

Iband har man sånna dagar, man vill inte ens kliva upp ur sängen. Och om man gjorde det, så vill man tillbaka dit, fortare än kvickt!

Hur startade din vecka?
<3mme

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0