Mys med T!

Morgonsolen skiner så vackert utanför fönstrena och själv ska man strax in i duschen och få en god doft igen, haha!

Sedan blir det smink och kläder för att se representabel ut. Ska träffa Tina<3 Då kan man inte ut som en sunkbulle inte! För hon är så söt, så man får ju försöka att komma upp i samma söthetsgrad...får nog ta några teskedar socker om det ska inträffa, hihi.

Jag ska defenitivt ta med presentkort från Entré som jag fick i 21 års present(I JANUARI!) som jag inte använt än...sedan har jag två checkar från hm(shopoholic där..) och även en från bodyshop...Så får vi se vad som blir...Ingenting utöver de checkarna skulle mitt bankkonto säga, haha.

Hoppas på en god fika...

Nej, skynda, skynda...nu ska jag bli fin!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0