Frukost i tre städer

En snabb smörgås och ett glas juice, var allt jag hann med innan jobbet imorse. Fastnade i duschen och somnade nästan...Skrattretande tidigt med att mobilen ringer 02.45 och det är dags att gå upp.

Visste ni förresten att det är timmen mellan 3 och 4 som är den viktigaste att sova, speciellt för kvinnor? det fick jag lära mig av Håkan, och jag önskar nästan att han inte hade pratat om det. För varje gång jag inte får sova just den timman, undrar jag vad som blir fel i mitt system. Det lär väl framtiden utvisa..haha..

Två medhavda smörgåsar och Brämhults färskpressade apelsinjuice, var frukost nummer två. Den förtärdes i Eskilstuna. Hade blivit riktigt hungrig då, så det behövdes...Jag gillar dessutom känslan man får när man äter ostmacka som man haft med sig. Lite svettig ost, ljummen macka...får mig att minnas det ljuvliga utflykter man var med om som barn...Bara O'boyen som fattas.

Men det redde ut sig när jag kom till Stockholm. För då var det dags för den tredje fukosten. McD, behöver jag säga mer?
   Två toast och en äpplejuice-standard! Men numera har de någon "kampanj" så man får med kaffe/te/choklad, när man handlar en toast. Så där fick jag min O'boy!

Nu får jag alldeles strax åka till Hallsberg igen. Efter jobbet väntar tvätten...

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0