Framgång i sökandet

Jag har hittat en utbildning jag gärna kan tänka mig. Det känns som den skulle funka för mig och att det skulle ta mig en liten bit framåt i "karriären" (som det så vackert heter).
   Det enda jag ska göra nu är att granska utbildningen så att den är helt rätt för mig och att jag har pengarna som behövs för den. Sedan ska jag även luska ut om det kan ge bra betalt, åtminstone samma lön som jag har nu, annars är det ingen idé, haha.

Vad är det då för utbildning? En distansutbildning, så att man kan jobba under tiden. Passar mig utmärkt! Mer än så tänker jag inte säga nu, hihi.

Jag måste ju ta mig för någoting nytt, annars kommer jag bli gammal och bitter på nolltid....

<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

vilken fin blogg du har fått <3

2009-09-16 @ 22:43:49
URL: http://tinalarsson.blogspot.com
Postat av: <3mme

Tack:) Det är ju du och din syster förtjänst att jag har de bilderna;)Så jag får TACKA!<3

2009-09-17 @ 12:06:47
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0