En dålig start på veckan...

Det börjar med att Martin nästan försover sig, han härjar runt och försvinner ut vid 05.40 och lämnar lysena på.
   Sedan ringer min klocka vid 06.30, alldeles för tidigt enligt mig! Och jag ignorerar den till 07.10 och får självklart skynda mig som en tok. Men jag hinner med frukost, annars hade detta aldrig gått.

Jag börjar inse nu att ett nytt cordsläpp är på gång på höger fram, inge fler utgifter för bilen denna månad...snart får den gå på ångorna av gammal bensin...

Väl på jobbet kronglar det att logga in i Megadiscen (datorn vi säljer från i bistron). När jag har fått i ordning på den, då vill inte Handdatorn logga in (den vi säljer biljetter från ombord). Jag är tvungen att byta lösenord för 20:e gången på ett år (hårslit, svettningar och irritation uppstår!). Nytt lösenord, ny inloggning, vill ändå inte!
   Till slut när jag kommit in i datorn, har all information ändå inte laddats ned...trött man blir!!!

Väl ute på perrongen...38 minuter sent tåg, avgång beräknad till 09.00 istället för 08.28 (alltså kommer de bli ännu senare avgångstid med lite enkel skolmatte...)

Så här sitter jag, irriterad, trött och uppgiven och bara önskar att denna dag ska gå fort så jag får komma hem. Få en kram av min kärlek och invänta den lediga morgondagen...

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0