Ny frisyr?

Hur ska jag klippa mig, jag blir knäpp!

På Instyles hemsida kan du ladda upp en bild på dig själv, och se hur du passar i stjärnornas frisyrer, detta var mitt resultat, haha!

Först är det som jag ser ut idag.
Sedan är det hur jag ser ut i kort hår a la Ashley Greene.
Tredje kortet är Heidi Klums frisyr, fast omgjord till en mer "passande" färg (?). 
Sista kortet är hur jag skulle se ut som blondin (haha!) i Jennifer Anistons frisyr.

     

Vad tycks? Hihi!

Hjälp mig nu, kommentera, annars kanske det blir helt fel och ni inte vill umgås med mig längre, det vore ju illa!
<3mme


Kommentarer
Postat av: Tina

sweety! jag fastnade direkt för Ashley Greene looken! passar dig utmärkt, ditt ansikte, hals kommer fram. om du inte skulle trivas i kort finns det lös hår samt att håret växer ut.



men jag måste samtidigt säga att du passar väldigt bra i långt också. men om du är ute efter en förändring som det verkar som så kör på kort! :)))

2009-10-21 @ 16:14:17
URL: http://tinalarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att du ska väla bild nr2, håller med Tina i det hon skriver. Tror frisyren skulle passa dig perfekt:)

Lycka till.

2009-10-21 @ 16:19:07
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Sara

kort hår a la Ashley Greene. vad kul när jag läste ditt inlägg så tänkte jag också direkt att 2an var riktigt snyggt och det skulle passa dig mathilda! sen såg jag att tina o mikaela också skrivit det :) du skulle alltså passa i det helt klart! :)

2009-10-21 @ 23:46:47
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0