"Klockan är ju bara tio över två?! Ja, vi kan väl vänta till kvart över då.."

Har haft en toppendag med världen bästa Mikaela!
   Vi har gått runt och spanat in vad de har för fint i butikerna, så vi vet vad vi vill ha när lönen komma om dryga veckan, haha!
   Sedan har vi ätit lunch och fikat på Bara Vara, himelskt god pannacotta!!!!
   Mikaela åkte hem med en kökslampa, matskål till katten och en läslampa man sätter på sin bok (riktigt fiffigt!). Jag lät några fina lyktor följa med mig hem, de är röda och nästa vecka ska jag köpa gardiner som matchar, ska smyg-julpynta i år, hihi!
   Vi tittade även på Tjenare Kungen, klockren film, man blir lite lycklig av den!

Nu ligger jag och njuter av dagens händelser och ser på mina fina lyktor...

Tack min bästis, du är bäst!


<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du grävt fram en riktig klassikerbild:p Tack underbaraste du för en mysig dag, precis vad jag behövde. Ser fram emot att shejka(stavning?)rumpa med dig och Tina nästa lördag:) Puss

2009-10-15 @ 22:33:33
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0