En sån vecka...

Mot Falun då...Efter fyra dagars ledighet drar man igång med en överliggningstur som nästan ger 20h...då har man gjort halva veckan på två dar då...Men icke...Men nolldag på onsdag och ledig dag på torsdag..så jag klagar inte, bara konstaterar!

På onsdag blir det lunch med Michaela, på kvällen är det dax för scouting!
På torsdag blir det lunch med Madde, Bob, Mira och Emma (Hanna?). Ska försöka klippa mig med...förslag? Funderar på kort, vad sägs om de? Jag säger bara HJÄLP MIG NÅGON!!!?
På fredag sover jga i Stockholm...
På lördag ska jag och Mikaela dansa...dansa, dansa, dansa!!!
På söndag blir det jobb igen!

Nepp, dags för att dra sig mot tåget..längtar till frukosten imorn...Våfflor, mums!
Trevlig kväll!
<3mme

"Dansa! Så att fötterna värker och är ditt enda problem!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på kort! Gillar du det inte så växer det ut eller i värsta fall finns det löshår. Men jag tror du blir skitsnygg i kort(eller rättare sagt ännu snyggare)! Längtar och räknar ner till Lördag:) Puss

2009-10-20 @ 20:33:31
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0