Vardagslyx = Frukostbuffé

Dagen började med att slänga på sig lite kläder för att äta frukostbuffé på caféet Java med Martin. Han skulle få det i födelsedagspresent, men den dagen han fyllde år, orkade vi inte gå upp så tidigt...men nu har han fått den andra delen av presenten...ca 1½ månad senare, haha!

När vi hade tjockat ordentligt så åkte vi hem...jag la mig i soffan och småtittade på Efter tio, medan Martin spelade något nytt spel (?!)..

Nu är det dax att frächa till mig och på med uniformen för en tripp till Göteborg och hem. Jobbardagen räddas från ångest, tack vare att man får jobba med bästa Madde!

Ska lägga i en maskin tvätt också, som Martin får hänga upp, hihi! Han får allt slita sig från det där spelet..

Hoppas solen tittar fram snart! Börjar bli trött på den grå himlen!

<3mme


ps. I helgen ska jag ner till Dyrön, på västkusten. Ska besöka min faster och hennes lilla familj, ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0