Nya prylar och helgmys

Kappa, stövlar, inredning, smink och ansiktsprodukter. Ja detta är min shopping denna månad, så nu är de mat och bensin resterande del av lönen ska gå till.

Helgen som var spenderades med vänner och familj.
   I lördags åt jag och Martin lunchbuffé med Tina, Tomas, Karro och Aleck, på Kinamuren. Efter de åkte jag hem till Askersund för att byta till vinterdäck och Martin åkte till Zinkgruvan för att göra samma sak med sin bil. När jag hade fått lite hjälp av snälla bror Mathias så åkte jag till Zinkgruvan för att äta kvällsmat. Martin syster Johanna och hennes sambo plus de tre barnen var där, samt Martins pappa såklart, eftersom de var hos honom vi var. Vi åt taccos och blev proppmätta. Sedan fick jag leka lite kurragömma med barnen. Martin och jag åkte hem och det slutade med att han gick ut med sin vän och jag gick ut med mina kollegor. Trevligt värre!
   I söndags åkte vi hem till bror Micke och hans söta fru Petra, i Hallsberg. Lekte och busade med Ville och Svante, underbara brorsbarnen<3 Vi åt god soppa och smarrig äppelpaj. Sedan gjorde vi vår julklappslottning. Eftersom vi är så många att hanla till, så lottar vi syskon med respektive, så vi får en person att handla till, istället för 8. Mycket bra tycker vi alla!

Helgen innan de var de jobbhelg, men jag lyckades klämma in ett besök av Mikaela. Vi var ute och dansade natten lång på Frimis. Alltid toppen!!! Hoppas vi kan ses snart älskade vän<3

Vardagarna där emellan har jag endast gjort de vardagliga så som matlagning, tvätt, städ, disk, sova, jobba, duscha..ni fattar, haha!

Nu är det dags för att göra någonting åt min lediga dag..laga mat och plocka ur diskmaskinen.
   Jag håller mig inne idag, visst är snö fint och jag älskar det och det hör vintern till...men jag beskådar den gärna innfrån värmen, om man inte får åka snowboard...

I helgen blir det att sova i Äckeltuna och kanske bio på lördag? Söndag är det farsdag, hoppas jag hinner se pappsie en sväng<3 Jobbarhelg med andra ord, skulle gärna vara ledig varje helg, men så bra får inte jag ha det...Men ja ä intä bitter!

Trevlig kväll!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0