Julbord 28 november, med bowling!

Som tidsfördriv, eftersom tv-tablån inte lockar, sitter jag och spanar efter någon klänning som kan passa till julbordet med jobbet, och även till julafton. Men jag har inte hittat så mycket som imponerat på mig. Faktiskt lite besviken, trodde det fanns en uppsjö av fesliga julklänningar vid det här laget... Blir att gå ut i butikerna och rota runt lite istället. Kanske får bli tvådelat annars... Lika bra att börja fundera nu, för det är bara 20 dagar kvar tills startskottet!

De här var de bästa jag hittade, och så "jul"iga är de ju inte, men ljuvliga, haha! Lite sugen på den till höger...

TopShop

Jaja. tror jag ska åka och käka lite, drive-in på Max, miljöbov! (Max ligger 150 m ifrån..till mitt försvar är det lördagkväll, jag är själv och det har hänt alldeles för mycket otäcka grejer mot unga kvinnor här i Örebro på sistone...)

Max får et bli! På med ett par byxor, fram med kort och bilnycklar, här ska ätas!
                                                                                                                              
<3mme


Kommentarer
Postat av: Tina

Klänningen till höger är jag kär i! VILKEN FIN, FIN!!!!!!

2009-11-08 @ 15:51:59
URL: http://tinalarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, den är så fin så! Vill nog ha den...ska fundera en stund till och spana lite i butikerna på stan med :D Har ju möjli´gheter i mitt jobb ;)



<3mme

2009-11-08 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0