Götebort!

Då har jag nyss smällt i mig kinabuffé här nere i Göteborg, med mina kollegor. Är så mätt, så mätt!

I morse var det att gå upp tidigt. skulle hem till Askersund för att se/hjälpa till när scouterna hade sin minimusikal. De va så duktiga! stolt! Efteråt var det sopplunch. Har kommit på att soppa kan vara riktigt gott emellanåt.
   Hann att se pappa och säga Grattsi till honom på fars-dag! Micke hade uppgiften att leverera paket från alla barnen senare...

Nu ska jag få åka hem, har en känsla av att de kommer vara proppfullt på tåget! Men jag överlever som vanligt! "What doesn't kills you, makes you stronger!" Så är de va, haha!

Ha nu en slapp söndagskväll. Och se på Gossip Girl, för det missar jag, så får ni skvallra till mig sen...För jag jobbar imorn med när reprisen är..
   Längtar till tisdag, då får jag vara ledig!<3

<3mme


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om stora skjortor? :)

2009-11-09 @ 17:12:07
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0