En natt i Eskilstuna...

Förhoppningsvis har jag haft min sista överliggning någonsin i Eskilstuna. Som bekant gillar jag inte hotellet för fem öre. Frukosten är väl godgänd, men rummena är så sunkiga, uch...Hem och ta en lååång dusch!

Ser även fram emot kladdkakan, ska bli så gott! Kanske ska slå på stort och göra två? det vattnas i munnen på mig redan!

Sitter i Stockholm och väntar på att få åka hem. 10:25 rullar tåget mot Hallsberg. sen blir det gamla Bettis till Öret.
   Här om dagen hade jag fått punka, blev tokig. Hade varit vaken sen halv tre på morgonen, sen när jag slutade vi två på eftermiddagen, kommer jag ut och hjulet är platt. En snäll "Post-gubbe" hjälpte mig byta. Sen var de bara iväg för att köpa nytt. Dock visade sig att det var fälgen och ventilen som var för dåliga. Så jag behöll däcket men köpte ny fälg. Kom undan mycket billigare då...

Min jobbarhelg fortsätter imorn till Göteborg, i serveringen...Söndagar är work-your-ass-off-dagar på tåget! alla som varit och hälsat på familj, vänner eller varit på annan underhållning, åker hem söndagar...det vill säga-halva Sverige!



Hoppas ni har en bra helg!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, pappa blir nog glad när jag för vidare hans skämt. Plus att någon uppskattar dem;)

2009-11-07 @ 09:45:35
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-07 @ 11:28:51
Postat av: Sophie

SV: Jo, fast vi har ju precis haft vinter här i Nya Zeeland :)

2009-11-07 @ 11:43:41
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: LINDA OLOFSSON <3

Hejhej!

Är allt bra idag?

Fin blogg du har =)

Kram /Linda

2009-11-07 @ 11:50:05
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: SELMA

fin blogg allt bra?

2009-11-07 @ 13:54:59
URL: http://selmuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0