Affordable Luxury

Lindex har gjort en kollektion som endast har strl S och M. Visst kan man tycka att det är lite konstigt. Men då ska man inte glömma bort att de har en hel avdelning där strl S och M inte finns alls. Det finns människor som känner sig diskriminerade av att inte de kan handla från deras kollektion, för att de drar en större storlek. Så då ska en annan som har storlek M alltid känna sig diskriminerad?
   De har gjort en enda kollektion som har S och M, medan den "stora avdelningen" tror den kallas för "generous"(inte helt säker eftersom jag själv inte handlar på den avdelningen, eftersom det inte finns i min storlek!) alltid finns, året runt! Så ni som känner er diskriminerade av just denna enda kollektion, lägg ner! Ni har ju en hel avdelning där inte jag kan handla!



Här finns en artikel från Sofis mode

Och så får ni en länk till kollektionen det handlar om..

Topp tre
              

<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan behöva puscha varandra lite så vi blir snyggare;) Joel tyckte det vore roligt, dock är han tveksam till om han pallar att flyga hela vägen till New York. Men om han inte vill följa med så är jag fortfarande på:) Kan jag ju ragga lite när jag är vältränad och snygg:p

Puss!

2009-11-11 @ 11:31:25
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0