"varje vattenpuss är din och min"

Scoutavslutning, VårRuset 37min, After-work Njuta, Bilmek och schlager (fel låt vann som vanligt) samt natt i Askersund, Mammas mat och åktur med pappas hoj samt bokning av Gotlandsresa.

Nu är ni uppdaterade av de jag gjort sen jag skrev sist, bra va?!

Sitter i Karlstad, fick nyss ett sms av Karolina där hon skrev att resan är ombokad, kalasbra! Vi bokade från Oskarshamn först, för därifrån brukar jag alltid åka...Men Karolina, smart som hon är, kom på att det är närmre till Nynäshamn från Örebro. Så hon fixa till det idag!
   Så den 20 juni (hennes födelsedag) åker vi till älskade Gotland för att stanna fram till 27 juni, alltså lördag till lördag "v.26". Perfekt start på semestern!

Nu ska jag bara bestämma mig när jag ska åka till Turkiet, för de andra tjejerna åker förmodligen till hösten, och då kan inte jag. Så jag tror det får blir att åka 29 eller 30 juni, till Sofia, om hon kan ta emot mig då vill säga...och sen stanna en vecka...Sen ha sista dagarna hemma och förhoppningsvis några dagar i Harge!

Längtar verkligen till sommaren nu! Den är ju snart här dessutom! Imorn är det bara en månad kvar till Midsommar! Var tog våren vägen? Snabbt som blixten har den svischat förbi och gjort Sverige vackert och färgglatt!

Nu är det dags för en dusch och läsning i min deckare, innan min långa kvartstid är slut, då jag åker till Stockholm för att sedan sova i Uppsala...

Idag har Martin börjat jobba igen, känns kanon! Kommer dock va ovant att han inte är hemma varje gång jag kommer hem från jobbet...har ju varit lite bortskämd nu, dags för den riktiga vardagen att formas...det går nog också bra.

<3mme

De regn som stilla faller, från den ljusgrå himlen, får mig att känna ro. Det gör mig gott.

Kommentarer
Postat av: karolina

Ser verkligen fram emot våran resa till gotland :) snart bara 1 månad kvar! weihuuuu

2009-05-18 @ 22:53:44
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0