You shine brightest of them all!

Ja då är det en stund sen Mikaela åkte tillbaka mot Motala, hon är troligtvis hemma för någon timma sedan..Så himla skönt att umgås med henne! Va alldeles för länge sen sist...Hoppas vi kan ses snart, saknar min "shooting star"<3
   När hon kom hit fick vi en inflyttningspresent av henne, det var en jättefin blom/ljus-grej, kanske kan få upp någon bild vid senare tillfälle, om inte annat får ni hälsa på mig och se hur fin den va. Murgröna(får mig att tänka på Gotland, de hade hon med tänkt på, hihi. Sedan var de rosa pärlor, en vit och en rosa blomma plus ett vitt ljus. Tack älskade vän! Ska hitta en bra plats för den.
   Mikaela har som bekant fyllt år, i söndags. Så jag hade köpt present till henne. Först hade jag inhandlat sockervadd på burk, som jag vet hon älskar,hihi. Den huvudsakliga presenten var ett tårtfat från Nachtmann, som man även kan vända uppochned, då blir det en dipskål och fat för grönsker eller plockmat. Tyckte det va bra att man kunde använda det mer än bara till tårtor. Hoppas och tror(verkade så iaf) att hon tyckte om det. Bjöd även henne på mat på en av favorit restaurangerna, Jensen's Bøfhus, mums!
   Vi strosade en sväng på stan och hade det mysigt. Blev sugna på att göra slag i saken, att tatuera oss, så vi gick in till det enda tatueringsstället jag har sett i Örebro(säker på att det finns fler) och tittade lite. Vi bestämde oss för att fundera en stund till och förmodligen ta en annan tatuerare, haha!

Nu ligger jag i sängen och känner mig glad och lugnt, alltid så befriande att treäffa dig Mikaela, bara få va du och jag en stund, så som det var varje dag förut, saknar dig så mycket! Funderar på en sån stjärna som jag gjort nedan, men du kanske vill ha en vanlig "jämn" stjärna?

Klockan börjar bli en del, funderar på att ta en tidig kväll och läsa lite i min kriminalroman, den är spännande! Eller så blir det lite tv-mys...

<3mme


"Är ni två ett par kanske?" Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0