I huvudstaden

Har nyss ätit mina goda varmamackor som jag hade i matlåda. Sitter i Stockholm, har rast i ca 1½h till. Sedan börjar mina vändor på Uppsala...Men jag känner mig ändå på bra humör. jag är mätt, det är fint väder och det märks på människor att det närmar sig helg. Så det bådar gott. Så jag går in med en positiv inställning nu, så får vi se. Snäll och glad, men hård och rättvis-det är mitt arbetssätt, om de nu går att kombinera, haha. Kan ju tänka att det ska va så, så blir det nog till det bästa...

Hörde av mig till min bror, Marcus, och hans sambo, Camilla. De bor ju här i Stockholm och ibland har man tur att de kan ses, men icke idag tyvärr. Så jag får fortsätta roa mig med datorn. Kanske ska gå ut i det fina vädret och sätta mig och läsa min bok, kanske en glass kan slinka ner?

<3mme

Kommentarer
Postat av: Rossi

Hoho du får ju höra av dig till Rossi när du är i huvudstaden också! :D

2009-05-19 @ 22:59:11
URL: http://fiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0