Take it off!

Laddar upp inför kvällen...rotar runt i garderoben för att hitta någonting fint att ha på mig, som jag inte setts i alltför många gånger with the crew...INTE lätt! Jag ger snart upp och tar nån gammal trasa...Men det spelar ju egentligen ingen roll vad man har för kläder om man är en naturlig skönhet, haha! Nej, skämtåsido, det spelar ingen roll vad man har för kläder när man är med toppentjejer och har grymt kul, less is more...take it off!

Lyssna och gör vad ni vill









Dags att städa upp min klädkaos nu! Sen in i duschen och fräscha upp mig! Ta tåget till Kumla? Ojoj, dags att hämta krafter!


ma[ke hälsar!

"du har bara blivit blessed med den bra genen"  Det tackar jag för!



"Alla är vi horor. Vi säljer ju våra kroppar. Så tänk på att din kropp ska räcka hela livet för att du ska få mat på bordet. Så sälj den dyrt!" E.J

"You're the best drummer I've ever seen'!" Det snällaste som sades till mig igår!

<3mme

Kommentarer
Postat av: tina

du och jag, gullan <3

2009-05-30 @ 17:22:44
URL: http://grretas.blogg.se/
Postat av: tina

vilken jävla text föresten! horor hahahaha

2009-05-30 @ 17:23:07
URL: http://grretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0