Longing for my summer..



Tänk om man kunde ha det lika skönt som det ser ut som de har det i videon ovan, en hel sommar. Underbart hade det varit, eller hur!

Min lediga dag sitter jag inne och mystråkar, för de regnar och är grått ute. Dock har Martin och jag varit på Marieberg. Jag köpte gardiner till köksfönstret och till balkongdörren, blev helt okej. Måste bara ta ner dem och stryka dem, haha. Även lägga upp den till balkongdörren, den är 10cm för lång och släpar i golvet, inte snyggt..
   Jag tog med Martin till min favoritklädbutik, H&M. Där fick jag också kolla på kläder åt honom, tyckte det va hur kul som helst! Han köpte en skjorta, två t-shirts, två långärmade tröjor och 4par strumpor. Allt detta fick jag poäng på mitt H&M-kort för, man tackar, thihi!

Tror jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok, nice shit!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0