Kom igen nu Malena!

Hur har det gått med träningen idag då?
   Jag hade ju tänkt mig vattengympa, så blev det inte...Det har blivit en lååång promenad med Martin och sedan städning, haha. Har faktist haft lite träningsverk i den nedre delen av magen, och nej, det är inte för att jag är hungrig...
   Kanske blir ett kort pass med yoga innan jag ska sova...får se..

Ska sova tidigt idag, ska upp i ottan imorn, uch. Men jag slutar strax innan två, så då får de gå!
   Imorn ska jag hem till Askersund. Ska sova hos mor och far tror jag, så jag hinner greja klart i flickrummet någon gång, så de slipper tjata om det! På kvällen ska jag va med på scoutavslutning, kul! Innan den hade jag försökt hinna gå "Askersund runt", så jag är förberedd dör torsdagens upplevelse!

Nu är det bara att hålla tummarna för Malena ikväll! Hinner nog inte se de, måste ju sova...hm, hoppas hon kommer vidare så det är någon idé att försöka se det på lördag...

Godkväll!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Emma

vaaart va du igår gumman?

hade hoppas på fin besök hehe

2009-05-15 @ 13:37:01
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Emma

vaaart va du igår gumman?

hade hoppas på fin besök hehe

2009-05-15 @ 13:37:06
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0