Jag smakar på ett regn..

Ja idag regnar det. Kan faktist inte komma ihåg när det gjorde de sist? Så det behövs nog. Dock hoppas jag det har regnat klart till imorgon, för då ska jag och Mikaela ta en sväng på stan, då vill vi inte bli blöta, men sol är kanske mycket att begära, men uppehåll iaf.

Idag är en dag jag bara vill krypa ner i sängen igen och mysa. Har ingen som helst lust att fixa i ordning mig för jobbet och än mindre lust att plocka i ordning så det är någorlunda städat för Mikaela. Men hon är värd att se lägenheten från dess bästa sidda, så det är bara ta tag i det. Tur att det inte är så mycket att fixa med. Bädda sängen(som Martin ändå stökar till i natt när jag sover i Uppsala) sen plocka in ren "tvätt" i garderben och plocka i ordning, rent allmänt.

Det är bara att sätta i gång, ska försöka att hinna till Marieberg och köpa en grej som jag behöver imorn, och vad det är får ni kanske reda på imorgon eller om någon dag, spännande va, haha.

Ha nu en bra dag, och deppa inte för regnet, gläds med att det gör så att allt blir grönt och fint istället.
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte slita ihjäl dig bara för att jag ska komma.. huvudsaken är att jag får träffa dig:) Äntligen!

2009-05-05 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0