Ett djupt andetag med frisk luft!

Ska strax åka hem med 625. Slutar 10.31, kan det bli bättre?

Idag ska jag plocka i lägenheten, eftersom jag har grejer överallt, stackars Martin! Men när han kommer hem idag vid halv fem tiden, då är det rent och fint!

Annars ska jag ta det lugnt idag, kanske ska måla? Det va väldigt längesen jag gjorde det...

Måste se till att få en stor fin tavla till vardagsrummet, som ska hänga över soffan...sen ska jag hitta två lister/hyllor, så är det bara lampor kvar i kök/vardagsrum...sen är allt där, skönt! Får bli projektet för denna månad (förra månaden var ju balkongen, den blev ju fin!Dock går det alltid göra mer...)

Frisk luft ute idag, skönt! Hoppas det är uppehåll idag, så de som jobbar ute slipper frysa så.

Imorn hoppas jag på en trevlig kväll med Karolina, Tina och Annie!

<3mme

Ta ett djupt andetag, andas in...andas ut...slapna av i axlarna...Så nu går allt lite lättare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste få se lägenheten snart ju

2009-05-21 @ 11:23:13
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0