Drottningen, Drottningen!!!

Det är helt underbart att man har så grymt sköna kollegor! Igår spenderades kvällen/natten först en kort sväng hos Emma, med Emelie och Hanna sedan gjorde vi en matpaus på Sibylla, på väg till Robert och hans Mira.
   När vi väl var framme, så var Danne där, även fler människor, nya ansikten-alltid trevligt! Återigen upptäckte jag att världen är liten...efter en stund kom jag och en kille på att han kände min bror Marcus, genom deras musik..haha skoj skoj!
   Efter många trevliga timmar bestämde några av oss att dra vidare ut. Vi sikta in oss på Björnstugan. På vägen dit såg vi en gul stor cheva(eller något liknande). Ur den dundrade musiken. En kille stod i dörren och dansa och jag och Emelie digga lite med honom och gick förbi lite snabbt. Emelie säger "Ska vi inte be dom skjutsa oss eftersom vi inte fick tag på taxi?" Varpå jag svarar "Nej, uch! De där skulle jag inte våga åka med, haha!" Sen skriker killen, som står och dansar till musiken som skränar ut , "Mathilda! MATHILDA!!!" Mina tankar snurrade snabbt och jag tänkte, va pinsamt, känner jag dom? Haha!
   Det visade sig vara gamla goa Askersundare, bland annat(killen som dansade) Rikard Tamminen, även Markus "Pekka" Persson, David Ludvigsson, någon av tvillingarna Wikvist samt ytterligare tre. De va riktigt glada och tyckte definitivt att jag och E skulle åka med, hahaha! Det gjorde vi inte! Vi gick istället, mycket bättre!
 
Inne på Björnstugan var det sjukt mycket folk, vi försökte dansa men gav upp efter en låt. Det luktade t.svett, prutt, tacco och vitlök om vartannat, och alla stod som packade sillar... Dock gjorde vi oss ett eget dansgolv inne i ett annat rum...Mycket bättre! Bara hon och jag som dansade, tror bartendern gilla det iaf, haha!

När det var dags för hemgång blev det mat igen, återigen på Sibylla, mums! Där träffa vi många sköna pajasar. Sedan var det att få tag i taxi hem. Det blev en New York så att säga...Ut i vägen och stoppa första bästa!
   En otroligt rolig kväll helt enkelt!

"New York, New York! Drottningen! Drottningen!!"

Låten är tillägnad Emma Öhlund, njut!


<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0