Spökar-not soo much!

Magnus vann Let's dance igår, inte så otippat som tidningarna verkar tycka...Folket tycker Laila är för tuff och har lite attityd medan Magnus är en krambjörn, svårt vem som går hem då? Inte direkt. Jag tyckte det var roligt för honom, men jag tycker laila är så grym på att dansa! Speciellt i den dansen(´vet inte vad stilen heter) där hon hade vit klänning och dansade dramatiskt..Klockrent!

Jag har sovit på ett spökhotell nu...Om det spökade? Inte vad jag märkte...Men det var lite jobbigt när man släckte lampan för att sofa...När man börjar lyssna på alla ljud, då är det kört...Sen hängde det en tavla på rummet med en gumman, som stirrade på en åt vilket håll man än var...Men man inbillar sig ju så mycket när folk tutar i en...
   Till slut somna jag iaf, och jag sov riktigt skönt! Och untan några spöken, hehe...

Nu ska jag alldeles strax åka hem, det ska bli skönt. Är rätt trött nu ändå. Hoppas på lite folk, men det är ju önsketänk som jag vet går i kras...Lördag eftermiddag direkt efter löning, då vill alla åka tåg överallt!
 
Vad ska man göra ikväll då? Tjejerna ska ut på galej, jag vill med men tror inte det blir så...Börjar ju 10 imorn, så ska man ju ställa om klockan, så då förlorar jag ju en timme så jag "börjar" 9 kan man ju säga...Så det blir väl Robinson för mig då, i min ensamhet...för Martin ska se på fotboll och eventuellt gå ut efter...
   Kanske hänger med tjejerna en sväng iaf, för sällskapets skull..inge kul att sitta själv en lördagkväll när alla andra är ute och roar sig!

Jag ska nog försöka hinna förbi Marieberg på vägen hem, ska in på hm och uppgradera sminkboxen, det behövs nu! Och fick ju sånna där fina chechar här om dagen, så det blir ju nästan gratis, perfekt!

Nu är det dags att ta ett djupt andetag och sakta strosa ner mot tåget...
Ha en trevlig lördag!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0