Jobbarsöndag

Då är det bara att hoppa in i duschen och fräscha upp sig för att sedan åka till jobbet. Jag ska sova i Stockholm i natt...behöver jag säga att jag är så osugen på att åka, vill gå och lägga mig igen, de skulle va så himla skönt!

Förövrigt verkar det som det blir en grå dag, ingen sol som tittar fram nu på morgonkvisten...
   Hoppas på snälla resenärer idag...och att dagen går fort! Så att det blir måndag så jag får komma hem och vara ledig! Alla andra hoppas på att söndagen hänger i sig lääänge, så de får njuta länge av sin ledighet...men varför va som alla andra? När vi hade APT(arbetsplatsträff) på jobbet så är man en liten grupp på ca 8 personer som sitter och pratar och blir informerade om nya saker som händer i företaget...Då var det en man som vid ett tillfälle sa: "Man föds som orginal men dör som kopior, tråkigt men sant, eller hur?"
   Och så vill inte jag ha det med mitt liv...Jag föddes som ett orginal och jag ska dö som ett också, hoppas att jag får uppleva många roliga/nyttiga/värdefulla saker innan jag trillar av pinn! Men ett orginal vill jag vara, med all säkerhet!

Ha en skön och slapp söndag nu...njut av ledigheten ni som kan ochni som jobbar, gör det bästa av det..."Det går fort när man har roligt" och då blir det snart en ny dag med nya möjligheter, som för mig betyder ledighet, hehe!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0