Vaaarmt!

Tåg 179 idag var ingen lek...minst 10 "tjuvåkare" med de fånigaste bortförklaringarna, blir så trött, sen förseningar pga att det är fel på spåret mellan Örebro och Kumla, sen ska man va själv på 250 resenärer! Bara massa skit! En slagpåse är vad man blir i dessa situationer, de behöver inte ens vara sura på förseningen, SJ, eller mig...de kan va sura på sin chef och hacka på mig, eller på ett annat tåg som körs av ett annat företag som var inställt...på vilket sätt är det mitt fel?
   Som ni märker är jag inte på topp...får bara hoppas att tåget upp till Stockholm igen, inte blir alltför sent, men man får räkna med 20 minuter idag tyvärr, pga spårfelet...

Jaja, bara att låta det rinna av, jag gör ju allt jag kan för resenärerna, vad mer kan man begärna? Trolla med knäna? Nej det kan jag faktist inte!

Hoppas alla nära och kära har haft det gott i solen idag...Själv rinner jag mellan vagnarna. Synd eller rättare sagt konstigt, att min odör inte får tyst på de ilskna! Fast visserligen så kanske den retar de ännumer, haha!

Nej, dags för glass och festis, det gör mig nog gott nu!
<3mme

Som grädde på moset så upptäckte jag just att jag glömt matlådan i kylskåpet på tåget...Så typiskt!!! Jag är inte glad längre, tänker inte ens försöka bli..Ingen mat=grinig Mathilda...Ni behöver inte tycka synd om mig, det är inte det jag vill..men om ni ringer mig idag kan ni ju tänka på att inte va dumma mot mig..utan va vääääldigt snälla´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0