När vädret inte värmer så gör minnena det!

Vänta nu lite, vad var det jag just beskådade? En tjej runt 20 år, och bredvid henne en man förklädd till kvinna, som är typ dubbelt så stor som tjejen och minst dubbelt så gammal...men han ser exakt likadan ut som tjejen! Fast lite knepigt såg det ut med en man i kjol och diadem och rosa läppstift...Bara på Centralen, bara här...!

1h tills jag ska påbörja hemfärden, skönt. Idag blir det att besikta bilen, som jag vet inte går igenom pga stenskott i runtan, sen finns det säkert andra fel, som att handbromsen inte tar tillräckligt, att det läcker cervoolja och avgasaröret är säkert inte helt tätt, vem vet? Finns säkert någonting mer, som det alltid gör med äldre bilar...jaja, bara att le och se glad ut, betala och åka hem, fixa till sakerna och åka tillbaka för att betala lite till och förhoppningsvis inte behöva komma tillbaka på ett år!

Det blir även städ och plock, sånt tar ju aldrig slut, uch! Men efter blir det fint inför helgen! Visserligen jobbar jag, men lite hinner jag nog va hemma.

Är glad över att lördagen börjar lösa sig! För man kan ju inte missa det allra sista Kanalfesten som anordnas!

Imorgon då ni, då blir det nostalgidag med Mikaela Micco Fsson! Weii! Vadstena och minnen, kan inte bli bättre! Nu är det bara hålla tummarna för bra väder! Hoppas alla studenter får fint ju, vår student var ju helt underbar!!!!

Åh studenten...så många minnen, så många känslor, så många vänner....studenten...2 år sedan på lördag...man längtar tillbaka fast ändå inte. Men tänk vad skönt det var att gå i skolan! Slippa slita för att jobba, bara stressa ihjäl sig för alla prov, uppgifter, socialliv mm som skulle hinnas...men det gick alltid att ta en skolkarfika från tyskan..underbara skolkarfika!!! Vi kör en sån imorn Micco!<3

Ha en underbar dag! Det tänker jag ha!
<3mme

Till Mikaela och Fia-Greece-07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0