two years have passed since that summerday we said goodbye

Två hela år sen den där härliga junidagen i Vadstena var ett faktum. Dagen gick fort. Vi hade kul. Fina pressenter. Roliga minnen. Några tårar hit och dit. Och många farväl. Skoltiden var slut. Dags att bli vuxen. Tycker jag klarat mig ganska bra ändå, men det var tufft i början, det ska jag inte sticka under stolen med...
Idag tänker jag på alla härliga filurer som gick ut med mig den där underbara dagen som man väntat på i 12 år!


Till mina kära gamla Vadstenagalningar!




Det är Sveriges nationaldag om någon missat det!? Det har inte låtit mig slinka förbi iaf, smockfulla tåg, härligt!!!


I kväll smäller det, jag tror att Sverige piskar Danmark med 2-1, vad tror ni?


Kanalfesten också...kan bara citera en av studentvagnarna jag såg igår "Vi har bara festen kvar", (för dagen!)


Ha nu en skön kväll...jag hoppas solen tittar fram snart...
<3mme


Ska jag le, skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vitamin c" låten är sååå bra!

Var år och dar sen jag hörde den, TACK! :)

2009-06-10 @ 17:59:54
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0