panGkakor!

Gårdagen var också skit på jobbet, eller snarare jag fick ta en hel massa dynga, in my face! Så är det med sura gubbar som är bittra och är arga över någonting helt annat... Att säga till mig: "Du är otrevlig, uch. du passar verkligen inte på det här jobbet, flicka lilla!" är som att slå mig på käften...och gör man det ger jag igen!
   När det blir personligt då tänker jag inte ta mer skit! Jag kontrade med "Jag ska säga dig att jag passar alldeles utmärkt på det här jobbet, bara så du vet!"
   Idiotgubbe, förstörde hela min arbetsdag på 2min, mellan Örebro central och Örebro södra, bra jobbat där! Men sånna tragiska människor är väl egentligen ingenting att bry sig om..men det kommer inpå en när det blir personangrepp!
   Klaga på tågen, klaga på SJ, klaga på vad du vill, men inte mina färdigheter! För dem har du ingen aning om!



Men vet ni vad?...nu när jag har skrivit av mig lite (skrev ett mail om hela händelsen till min produktionsledare, där jag beskrev allt i detalj, som en skoluppsats eller saga...) så kan jag säga er, att dagen idag har varit underbar! Trots 55minuter försening och trots kärringar som tror de står högre upp än alla andra, mig, kollegor, övriga resenärer...Så fick jag den bästa komplimangen...Ni får tycka vad ni vill...men jag måste skriva ner den, så jag kan minnas den så söt som den var!

Ett gäng skolkillar (som brukar åka med) sitter i en kupé. När jag kommer in känner jag hur det osar juicelukt och sprit, förstår att killarna har någon form av avslutningsvecka. De räcker snällt fram biljetterna, jag tackar...sen säger en kille på mellan 16-18 år: "Har du klippt dig nyss?"
   Jag blev riktigt paff att han märkte det? Och det innebär att de känner igen oss på tågen, ganska roligt, haha.
   Jag svarade lite förvånat: "Jo, för en vecka sen"
   Då säger han: "Va fint det blev".
   Gullunge! Precis en sån kommentar jag behöver när de två dagarna innan varit skit. Så tack lillkillen!

Nu ska jag äta lite pannkakor som doftar så gott, Martin och jag har stekt, god matlåda. Dock blir jag illamående efter två stycken, det är så fett. Då kanske ni som känner mig riktigt väl tänker "Fett, inget emot grädde" Och grädde är riktigt fett, men o så himmelskt gott! Synd att jag inte har lite grädde att lägga på pannkakorna...nöjer mig med glass, inte helt fel!

<3mme

psst! hallå!? jag har bytt tur på lördag, så jag kan vara med hela kvällen och natten på kanalfesten...ska bli skoj! hoppas på att det blir minst lika kul som förra året! men vad kan slå en puss på kinden från danny? haha! en puss från nordman? nja, nej tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch förstår mig inte på vissa personer alltså, dom borde inte få lämna sina hem om man ska bete sig sådär. men vad gulligt av den där killen =)Jätte kul att du kunde hänga med på Lördag också !!=) Super laddad!! Hoppas vädret är fint då, eller iallafall uppehåll haha.. Kramar!!

2009-06-03 @ 23:29:30
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0