"Bakom molnen skiner alltid solen"

Allt känns ganska grått just nu, tråkigt!
   Vädret är piss, flygstolarna till Turkiet är på tok för dyra(men jag ger mig inte!), övernattning i Karlstad lockar inte alls, vindrutan på bilen måste fixas innan den 12(hur ska jag hinna det?), ingen tid till att packa inför Gotland, jobba Midsommarafton, ingen tid till vännerna än mindre familjen, bara jobb och förpliktelser.

Någon gång känns det som det borde vända, eller hur?
   Semestern börjar på lördag, besviken över att sluta 21 dagen innan bara, men vad gör man?
   Till Gotland på lördag med Karolina, om ni undgått de. Ska bli så himla skönt att bara komma iväg och få göra det som faller oss in på världens bästa ö!
  
Jag siktar mot lördag och dräper ångesten en gång till(på något konstigt vis lyckas den återfödas?)

Nu vill jag bara ha semester, bara vara, inte tänka på jobb och framtid, leva för dagen(som man så ofta säger men inte lika ofta lyckas med).

Ryck upp dig Mathilda! Baka en kladdkaka, tvätta lite, hoppa in i duschen och mot jobbet, wei!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja underbar!

Det låter som att du har många bekymmer och besvär. Kanske dags att ses snart och prata av oss lite. SDynd att du rymmer iväg till gotland och turkiet och lämnar mig kvar här i pissvädret:(

Puss och kram

2009-06-15 @ 11:15:06
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: karolina

Vi är snart där thildis :) inte många dagar kvar nu! Ska bli så skönt att komma bort :)



Ses imorgon på våran simtur ;)

2009-06-15 @ 22:26:51
URL: http://karolinawelinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0