1-8 juli = Turkiet!

Nyss hemkommen från Gotland gick jag ut och tittade efter flygresor till Antalya,Turkiet. Jag hittade en direkt som var billig nog. Så på Onsdag åker jag till Sofia!! Ska bli så himla kul!

Så idag blir det att fixa allt inför resan, packa det mesta och mysa med Martin. Stackars honom, jag är bara borta hela tiden...Men vad ska man göra hemma i en smällhet lägenhet när ingen annan är i stan och kan leka?

Jo då åker man först till Gotland och sen till Turkiet!

Är borta från 1-8 juli. Sedan har jag 4 dar innan jobbet.

Vilken underbar semester jag har!!!!!!
hoppas vädret håller i si och är fint när jag kommer hem igen. Då ska jag slagga i Askersund och lapa sol i Harge! Håller tummarna för det!

Ha en underbar dag!
Dags att fixa!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Somliga njuter av sin tillvaro:)

2009-06-29 @ 22:34:10
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Sara

Guud vad härligt, hoppas du får det underbart i turkiet också:) Hälsa sofia! :)

2009-06-29 @ 23:04:59
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0