Trallande glad!

Denna dagen har varit bra!
Inga datorer som krånglar (har inte brytt mig om och fixa min, kan va därför, haha). Bra tåg med trevliga kollegor!
   Mailet jag väntade på har dimpt in i inkorgen, så glad! Dock har jag inte hört något från kursen, men skit samma, får la gå i min egen målarkurs de måndagar jag fixat istället..eller börja träna på riktigt så jag slipper få småkrypande ångesten varje gång Martin går till gymmet(men de går ju inte mäta sig med honom egentligen, men...ja..)

Idag är en bra dag helt enkelt! Och imorn blir det ännu bättre, hoppas jag! Då åker jag på Göteborg igen, inga 4h dock, bara 2h, haha...Men Bob ska bjuda igen på glass när jag kommer ner, gott! (Jag bjöd i måndags, hihi)

Ha en skön kväll!
Och jag hoppas att Hannah får en lyckad öppning på sin nya salong "FÅFÄNG"...En annan jobbar så man kan inte vara med...Men lycka till nu! Får komma in en annan dag och kika lite...

Over and out, love love love!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0