Nytt dygn!

Nu har klockan passerat midnatt och jag har nyss anlänt till Hallsberg.
   Nu är det en ny dag! Och idag ska bli en bra dag!

Servering ska jag ha senare idag, de blir bra. Till och hem från Göteborg, börjar bli mitt tredje hem nu, härligt!

Funderar på om man kanske ska hinna med en sväng på stan i Örebro innan jobbet...börjar 15 igen...Får se, eller så blir det en underbart lååång sovmorgon!

Längtar tills jag får se mina änglar igen. Så skönt att få umgås med er i helgen som var...och förhoppningsvis nu till helgen som kommer. Så glad att just Ni finns och att jag får ha just Er till mina Vänner<3

Snart börjar det ljusna, och dagen gryr...men först mot macken! Sen hem till älsklingen som ska få massa kärlek som plåster på såren, för jag har varit jobbig....Han är BÄST<3 Och ska man ha kvar honom måste man ge, ge och ge...och inte bara ta! Ge mer!

Kärlek åt folket! I Love You!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0