Back home...

...eller nästan. Sitter i p-rummet i Sthlm, väntar på tåget hem till Örebro. Tyvärr är det ca 1h sent redan från start, eftersom tåget från Gbg är 3h sent pga av någon olycka neråt i landet. Så ja..funderar på att åka till Hallsberg och be Martin hämta mig där istället, hm... Har ju minst 1h på mig att fundera på den saken. Under tiden blir det mat och sedan fylla på mobilen...

Jag har haft det helt underbart hos Sofia! Grät när jag sa "Hejdå". Hon har gjort min vecka! Tack Sofia för en av de bästa veckorna i mitt liv<3 Har haft det så skönt! Sola, bada, nattliv, sevärdheter...allt som en semester bör innehålla!

Hoppas ni har haft det bra här hemma! Hoppas vi ses snarast...Blir nog lite rundrigning ikväll eller imorn.

Wish me luck with the train...
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0